Ας κάνουμε το κάθε μάθημα να μοιάζει με παιχνίδι!

Δυστυχώς σήμερα το παιχνίδι δεν έχει καμία θέση στη διαδικασία της μάθησης, αφού η ίδια η εκπαίδευση είναι πάρα πολύ σοβαρή υπόθεση για να καταδειχτεί να ασχοληθεί με παιδιάστικα πράγματα. Το παιχνίδι είναι για τα διαλείμματα, ενώ θα έπρεπε να γίνεται το αντίθετο. Έχουμε απαγορεύσει στα παιδιά μας το παιχνίδι, επειδή ο πολιτισμός μας το θεωρεί χάσιμο μαθησιακού χρόνου. Υπάρχει ένα μόνο μάθημα γιά τα πολύ μικρά παιδιά, που έχει στον τίτλο του το ρήμα «παίζω» και το είπανε «παίζω και μαθαίνω», ενώ όλη η εκπαίδευση θα έπρεπε να είναι ένα παιχνίδι. Αντιμετωπίζοντας τα παιδιά πρωτίστως ως παιδιά και δευτερευόντως ως μαθητές, γίνεται το κάθε μάθημα να μοιάζει με παιχνίδι.

Πασχαλίδης Γιώργος (2012) Αποδέσμευση από το πεπρωμένο – Ανθρώπινες σχέσεις, Αθήνα: Media Vista

Μοιραστείτε το:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email